Tilaus- ja sopimusehdot

Tilaaminen

Lili Lifestyle toimii verkossa sekä Tampereella osoitteessa Aleksis Kiven katu 30 C 36, ma-pe 11-17, la 11-15. Tavoitteenamme on pitää verkkokaupan varastomäärät täsmällisinä, mutta mikäli tilaamasi tuote on ehtinyt loppua, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse. Verkkokaupasta tekemäsi tilaus vahvistetaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisestä.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat ovat esitettyinä tuote-esittelyiden yhteydessä. Hinnat ovat eurohintoja ja sisältävät arvonlisäveron. Tilaukseen lisätään käsittely- ja toimitusmaksut. Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin.

Toimitus

POSTIN TOIMITUSKULUT 6,90 €. Tuotteen palauttamisen maksaa asiakas. Toimituskuluja ei hyvitetä.

Lähetämme paketin sinulle postipakettina (Economy 16). Jos haluat muun toimitustavan esimerkiksi matkahuollon toimituksen tai kotiinkuljetuksen, voit kirjoittaa toivotun toimitustavan tilauksen lisätiedot-kohtaan tai lähettää sähköpostia.  Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Saat sähköisen saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan. Toimitusaika pääsääntöisesti 3-4 arkipäivää.

Postin pakettiautomaatti 6.90 €: Nouda tilauksesi Postin SmartPost-pakettiautomaatista. Saat ohjeet paketin saapuessa tekstiviestillä. Postin normaali toimitusaika paketeille on 3-8 arkipäivää.

Nouto myymälästä: 0 €
Nouto myymälästämme osoitteesta Aleksis Kiven katu 30 C 36. Ilmoitamme sinulle tekstiviestillä kun tilaus on noudettavissa.

TOIMITUS VAIN SUOMEEN.
WE DELIVER ONLY TO FINLAND.

 

Maksutavat ja -ehdot

Voit maksaa tilauksesi Klarna-laskulla, korttimaksuna tai verkkopankissasi. Jos olet ilmoittanut kassalla henkilötunnuksesi verkkokauppa antaa automaattisesti laskun maksutavaksi kassalla. Voit kuitenkin valita halutessasi myös toisen maksutavan tilauksesi vahvistamisen jälkeen. Huomaathan, että et voi valita laskua maksuvaihtoehdoksi, mikäli et ilmoita henkilötunnustasi kassalla.

Klarna-lasku ja erämaksu
Klarna lähettää laskumme sähköpostitse ilmoittamaasi osoitteeseen siinä vaiheessa, kun tilauksesi on lähetetty meiltä. Laskulla on 14 päivää maksuaikaa. Myöhästyneestä maksusuorituksesta lähetetään maksuhuomautus ja se tulee maksaa uudessa laskussa ilmoitetulle tilille. Maksamattomasta laskusta veloitetaan viiden euron suuruinen muistutusmaksu sekä voimassa olevan viitekoron mukainen viivästyskorko.

Maksaaksesi laskulla sinulla tulee olla voimassaoleva henkilötunnus ja vakituinen asuinpaikka Suomessa. Jos valitset tilauksesi maksutavaksi laskun, Klarna tekee luottotietokyselyn ja tietojen ollessa kunnossa siirtyy tilauksesi suoraan käsittelyyn. Mikäli sinulle ei myönnetä mahdollisuutta maksaa laskulla, saat samantien virheilmoituksen ja voit valita vaihtoehtoisen maksutavan.

Klarna mahdollistaa myös laskusi maksamisen erissä. Voit maksaa laskusi omassa tahdissasi ja päättää itse kuukausittain maksettavan summan (kuitenkin vähintään 9 euroa). Huomaathan, että valitessasi erämaksuvaihtoehdon Klarna perii sinulta hinnaston mukaisen lisämaksun. Voit maksaa laskulla jäljellä olevan summan kokonaisuudessaan pois milloin tahansa.
Lisää tietoa löydät osoitteesta klarna.com/fi. Jos sinulla kysyttävää laskuusi liittyen, otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

Klarnan tietosuojalauseke

 

Korttimaksu
Voit maksaa tilauksesi myös pankki- tai luottokortilla (VISA tai Mastercard).

Verkkomaksu
Voit maksaa tilauksesi suoraan verkkopankissasi, jos olet Nordean, Osuuspankin (OP), Danske Bankin, Säästöpankin, Aktian tai S-pankin asiakas. Kun valitset maksutavaksi verkkomaksun, tilauksesi loppusumma veloitetaan tililtäsi välittömästi. Kaikki tiedonsiirto on suojattua, eikä kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi.

 

Palautukset ja vaihdot

Toivomme että olet tyytyväinen tuotteeseen, mutta jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen niin olethan meihin yhteydessä. Palautus/vaihto tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin, ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja käyttämätön.

Tuotteen palauttaminen työllistää aina henkilökuntaamme ja toivomme, että tekisit ostoksen harkiten ja sillä ajatuksella, että aiot pitää tuotteen. Valitettavasti olemme joutuneet tekemään linjanvedon, että mikäli sama asiakas toistuvasti tilaa ja palauttaa ostamiaan tuotteita, palvelemme häntä ainoastaan myymälässämme. Näin varmistamme, että tuote on sopiva ja säästämme puolin ja toisin aikaa, vaivaa ja rahaa. Kiitos ymmärryksestä!

Palautus / posti: Ilmoita meille etukäteen palautuksestasi lähettämällä sähköpostia sisustuslili@gmail.com tai soittamalla 050 342 7405. Kerro haluatko palauttaa tuotteen vai esimerkiksi vaihtaa kokoa, jolloin lähetämme sinulle uuden koon tilalle. Palautus/vaihto tulee tehdä 14 vuorokauden sisällä siitä kun olet vastaanottanut paketin. Tuotteen palauttamisen maksaa asiakas. Toimituskuluja ei hyvitetä. Täytäthän ystävällisesti paketin mukana tuleen palautuslomakkeen, jonka liität palautukseen. Pakkaa tuote pussiin / laatikkoon ja teippaa lähetys huolellisesti kiinni. Huomioithan, että palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja siinä tulee olla laput kiinni.

Palautusosoite on:
Lili Lifestyle, Aleksis Kiven katu 30 C 36, 33200 Tampere

​Vie paketti postiin. Hyvitämme palautuksen heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautetun tuotteen. Hyvitys tehdään käytetyn maksutavan mukaisesti joko laskulle, pankkitilille tai luottokortille.

Reklamaatiot ja ongelmatilanteet

Mikäli tuotteessa on jotain vikaa tai sinulla on jokin muu ongelma, ole meihin yhteydessä lähettämällä sähköpostia kauppa@lifestylelili.fi tai soittamalla  050 342 7405. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä ja autamme mielellämme!

Muut ehdot

Lili Lifestyle ei ole vastuussa jos toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy, tietoliikenneverkkojen toimimattomuudesta, tieverkkojen toimimattomuudesta, luonnon ilmiöistä, työnseisauksista / lakoista, poliittisista, tai muista force majeure -syistä. Lili Lifestyle pidättää oikeuden kaupan perumiseen, mikäli tilauksessa on tapahtunut merkittävä virhe, kuten merkittävä poikkeama tuotteen myyntihinnassa.